Klachten?
Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan er soms iets misgaan. Heeft u een vervelende ervaring met ons? Dat kan voor u een rede zijn om een klacht in te dienen. Uw klacht is voor ons een belangrijk signaal; het biedt ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe dient u een klacht in:
In eerste instantie raden wij u aan om uw klacht te bespreken met uw dossierbehandelaar om samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn kunt u uw klacht per post of per email kenbaar maken bij ons:
Ace Inkomens- en Budgetbeheer
T.a.v.: Klachtencoördinatie
Nieuwe Langendijk 21a
2611 VG DELFT
of
klachten@acebeheer.nl
Vermeld in uw brief of email uw naam, adres en telefoonnummer en een korte beschrijving van uw klacht.
Afhandeling van uw klacht:
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen. Wanneer wij vragen hebben over uw klacht, zullen wij hierover contact met u opnemen. Daarnaast zullen wij u op de hoogte houden over de verdere afhandeling.